wtorek, 15 stycznia 2013

EKSPERYMENT NR1 założenia dla obiektu kobiecego

Moje założenia eksperymentu

1. Czas trwania 90 dni (od 8 stycznia 2013r. do 7 kwietnia 2013r. )

8go wypiłam pierwszy sok ze szpinaku i od razu przeszłam na dietę wg tego co pisałam tu: JAK RZUCIŁAM PALENIE LECZ NIE DOPADŁO MNIE ZATWARDZENIE
2. 0,5 litra soku ze szpinaku dziennie do pełnego unormowania perystaltyki ;) (jak zrobić sok)
3. Codziennie lub co drugi dzień max.- sok z buraka+(marchew,jabłko) w proporcjach 1:2 lub inne kombinacje z burakiem więcej czutaj TU
4. Codziennie 20g-30g błonnika używając produktów z tej listy
5. 2-3 litry płynów (uwzględniając soki w całości, kawa, herbata liczę po pół wypitej ilości)
6. Odżywianie według harmonogramu z JAK RZUCIŁAM PALENIE LECZ NIE DOPADŁO MNIE ZATWARDZENIE, 4-5 posiłków dziennie, ostatni max do godziny 20:00
7. Ćwiczenia fizyczne bardzo umiarkowane (spacer, brzuszki, rozciąganie, dużo chodzenia w pracy)
8. Budzenie 6:00, spanie możliwie o 22:00. W miarę możliwości 7-8h snu.
9. Ustabilizowany tryb życia
10. Po 90 dniach badania lekarskie do porównania z wynikami z 19 grudnia 2012r.

11. Raporty w postach: 
waga: 
ciśnienie: (spoczynkowe tuż po obudzeniu)
grzeszki: (papierosy, słodycze, fastfoody itp.)
sok z buraka: (ilość)
zmiany w odżywianiu: (np. ze 100g płatków owsianych na 50g)
WZÓR:
waga: 
ciśnienie: 
grzeszki:
sok z buraka: 
zmiany w odżywianiu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz