środa, 16 stycznia 2013

MENU NA PODWIECZOREK I POSIŁEK NA JUTRO

ZAWSZE PATRZYMY: 
NA SKŁAD PRODUKTU!!!!!
I DATĘ WAŻNOŚCI !!!!!!

Zakupy, plany na jutrzejsze jedzonko. 

Płatki owsiane- zapas w szafce mam
Otręby, ser i jajka na bułeczki owsiane mam

Jabłka, buraki, marchew, szpinak (na dwa dni) - kupić!

Zastanawiałam się nad warzywem do kanapki. Co tu by ciekawego dodać, a najlepiej krajowego, żeby popierać :) Padło na CYKORIĘ- niestety nie krajową. Wzięłam dwie- na dziś wieczór i na jutro. 
W międzyczasie przyszedł mi do głowy pomysł na szybki podwieczorek a zarazem na posiłek jutro w ciągu dnia: 
Kanapki z serkiem smakowym, łososiem wędzonym i cykorią. 
Ja wybrałam ser twarogowy kremowy Mlekowita z ziołami
Sprawdziłam wszystkie serki na półce- te "bez konserwantów" na etykiecie zawierały E,E,E,E,E,E... , polepszacze, mączkę świętojańską (Blee!!!)- a Mlekowity??? Zaskakująco krótki skład, nigdzie podejrzanych nazw, jestem w stanie przeboleć 12% tłuszczu
W smaku czuć twaróg mocno zmielony, zioła, trochę przymało jak na mój gust. Stwierdzam, że sama mogłabym zrobić tak jak chcę.

Nie miałam upieczonych bułeczek więc szukałam i znalazłam w Realu chleb z pełnych ziaren, paczkowany, ale całkiem przyzwoity w składzie bez konserwantów, polepszaczy, spulchniaczy, E, krótka data ważności)

Łososia zużyłam 200g. Był to chyba łosoś Atlantycki. Ale w zasadzie każdy jest dobry. Nie polecam tylko łososia sałatkowego, takiego w kawałkach. Pełen włókien i słony. 

Przepis na kanapki:
Chlebek posmarować serkiem smakowym, na to dużo łososia i obok na talerzyku obrana na listki cykoria. 
Ech, szkoda że zdjęcia nie zrobiłam. Następnym razem :) Bo na pewno to powtórzę !!!

Bon appétit :)
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz